Розвиток нинішніх медіа інколи нагадує такий собі quest. Новітні технологі постійно підкидають журналістам якісь нові, а інколи й зовсім загадкові завдання. Ну, наприклад, як пропатчити KDE2 під FreeBSD? :)
Медійники переймаються, як завантажити на свої сайти все більше фото, відео, запровадити блоги... „А давайте спробуємо ще це, а давайте запровадимо це!”, - часто „ведуться” вони на технологічні спокуси.
В результаті часто керівники медіа, намагаючись обігнати конкурентів, збиваються з курсу. Технології, це, звичайно, добре. Але...
Якщо знати свою аудиторію і думати про неї, про те що потрібно саме їй, то, можливо, і квест виявиться не таким вже й складним. Це, на мою думку, і є головною філософією змін у медіа.Нові медіа мають бути менш консервативними і більш демократичними. Це означає - давати своїм читачам вибір і можливість реагувати на будь-яку інформацію. Давати їм можливість коментувати будь-яку інформацію, яка з*являється у ЗМІ, спілкуватися одне з одним, з журналістами.
Я бачу зміни медіа у розумному використанні технологій, які допомагають аудиторії отримувати потрібну їй інформацію, краще її сприймати реагувати на неї.
Немає коментарів:
Дописати коментар